Danny och Eric Saade part 1

Under Melodifestvalen: Danny gick till finalen och det gjorde också Eric. Plötsligt hände en sak mellan dem. Danny börjar titta konsitg på Eric. Eric titta också konsitg på Danny. Börjar Eric gå mot Danny. Vad glor du på tönt?! Fråga Eric. Inget du byar inte om det säger Danny. Vänta bara säger Danny. Vad vill du? fråga Eric. Jag måste säga en sak till dig säger Danny  Vaddå säger Eric. Att jag tycka om dig säger Danny. Okej det gör också jag säger Eric. Danny börjar pussa Eric. Vad håller du på?! säger Eric och gick sin väg. Efter nån minstun Knacka Eric på Dannys dörren. Kom in säger Danny. Du jag ber om ursäkta som hände förr säger Eric. Varför då? fråga Danny. Jag vill ha dig Danny säger Eric. Jag vill också ha dig Eric säger Danny. Men det går inte säger Eric. Varför? fråga Danny. De upptäcka vi är du vet säger Eric.  Vi kan hålla det hemlig Eric säger Danny. Tyst nån kom säger Eric. Oh skit mina låtskiva säger Danny. Va?! dina?! säger Eric. JA! glöm dig säger Danny. Men var? fråga Eric. Äh under bord säger Danny. Okej säger Eric. Eric glöm sig under bord. Han hörde de pratar om en sak. Han kunde inte riktig förståd vad de pratar. Han hörde de gick. Kom fram nu Eric säger Danny. När han gick upp han fick ont i ryggen. Vad är det Eric? fråga Danny. Jag fick plötsligt ont i ryggen säger Eric. Plötsligt ringar Dannys Mobil. Det var Mattias Dannys bandkompis. Tjena Matte hur är läget? svara Danny. Bara bra övar du just nu? fråga Mattias. Nej jag är lite upptagna just nu Matte säger Danny. Okej vi ses säger Mattias. Det gör vi säger Danny och lägga på. Vem var det? fråga Eric. Bara en kompis till mig. Okej säger Eric. Jag måste gå Danny jag tror min låtskiva leta efter mig säger Eric. Okej vi ses säger Danny. Eric puss honom på munnen. Han gick från Dannys rum till hans rum. Vart har du varit? fråga Erics låtskiva. jag kollar bara runt lite. säger Eric Okej vi har mycket att göra inn lördag säger Erics låtskiva. Du jag måste gå och ta en luft säger Eric. Kom du tillbaka sen? fråga Erics låtskivka. Ja såkart jag gör. sägar Eric. på väg ut möter han Danny. Eric! ropar Danny på Eric. Eric vände om sig. Danny hur kunde du känner igen mig när jag har luva på mig? fråga Eric. Det var lätt säger Danny. Du jag vet inte vad som hände in på ditt rum säger Eric. Inte jag heller säger Danny. Vad sägs om middag ikväll säger Eric. Ja vi ses ikväll jag måste gå säger Danny. Det gör vi säger Eric. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0