Danny och Eric Saade part 2

Eric såg Danny med två annan killar. Vem är dem sa Eric för själv. Eric hörde dem vad dem säger. Tjena Matte och Erik säger Danny till Killar i E.M.D. Tjena Danny säger Erik o Mattias. Hur går det? fråga Mattias. Bara bra Matte säger Danny. Matte? är inte han som danny pratar med i mobil tänker Eric.  Kommer du ikväll? fråga Erik. Nej jag ska äta middag med nån kompis säger Danny. Eric blir glad när Danny säger så. Okej säger Erik. Eric skicka en sms till Danny och det stod: Hej Jag saknar dig redan. Danny sms:a tillbaka Det gör också jag <3. Vem var det? fråga Mattias. Äh bara en Kompis säger Danny. Danny vi måste veta samlig säger Erik. Okej då säger Danny. Eric kan du kom? sms:a Danny till Eric. Ja jag kommer Danny sms:a Eric tillbaka. Eric var percis bakom dem. Eric hoppar på Danny. Är du galen Eric?! fråga Danny. Nej jag är inte galen Danny säger Eric. Vem är han? fråga Mattias. Han är min kille säger Danny. Danny är du gay? fråga Erik. Ja hoppar inte ni blir arg på mig säger Danny. Danny vi är inte arg på dig säger Mattias. Lovar ni inte säga om vår förhållan säger Danny Nej vi säger inget om ers säger Erik. Danny ska inte vi gå? fråga Mattias. Jo säger Danny. Hej då vi ses ikväll Danny säger Eric. Hej då det gör vi säger Danny. Danny pussar Eric på munen. Eric går in. Var du har varit? fråga Erics låtskiva. Ut bara säger Eric. Okej säger han. Under tid i E.M.Ds studion. Gillar du honom Danny? fråga Erik. Ja såklar Han heter också Eric fast med C säger Danny. Okej säger Erik. Hur många år är han? fråga Mattias. Han är 20 år säger Danny. Okej säger Erik o Mattias. Älskar du honom? fråga Mattias. Ja säger Danny. Varför fråga ni sånt frågar? fråga Danny Vi vet inte säger Mattias. Okej sluta med det är ni snälla? säger Danny. Skulle inte du äta middag med honom fråga Mattias. Jo skit tack du påmnde mig Matte säger Danny. Det var så lite säger Mattias. hej då Killar vi ses säger Danny. Det gör vi Danny säger Mattias o Erik. Eric unarar vart tog Danny vägen? Danny? säger Eric Ja Eric säger Danny. Där är du säger Eric. Eric kramar om honom. De lade hand på varanda. Du vem är de killar? fråga Eric. Mina bandkompisar säger Danny. Har du band? fråga Eric. Ja de heter Mattias och Erik säger Danny. Okej säger Eric. Danny sätter bervida Eric. Eric du vet jag gillar bara dig säger Danny. Mm Jag vet det säger Eric. De börja kyssa varanda. De kyssa varanda ganska länge. Sen Smeker Eric Danny på kinden och hår. Jag gillar dig Danny säger Eric. Jag gillar också dig Eric. Kan vi vara ihop? fråga Eric. Ja såklar Eric säger Danny. Men vi säger inget till dem Danny säger Eric Nej Eric säger Danny. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0