Danny och Eric Saade part 3

Det är dags för final. Hur klarar de har förhållana? Danny lycka till säger Eric. Detsamma Eric säger Danny. Eric ser inget folk och går fram  till Danny och kyssar honom. Danny stoppa kysset. Jag måste gå till scnen säger Danny. Okej lycka till säger Eric. Tack Eric säger Danny. Danny pussar honom på munnen. Han är skit söt tänker Eric. Alla nunmet klar det är dags för Eric och upp på scen och börjar sjunga. Han är skit het tänker Danny. Efter Eric är klart var det dags för rösten. Euoparösten var det klart. Eric leda. Eric kollar in Danny. Men Danny kollar inte in Eric Efter tittansrösten. Vinner Eric. Danny kom tvåan. Danny? Danny! ropa Eric på Danny. Eric Jag är här säger Danny. Vill du pussa? fråga Danny. Ja säger Eric. Kom inget får se oss säger Danny. De gick in en rum det skulle hångla istället för puss. Jag älskar dig säger Danny. Hur fan kan du börjar älska mig? fråga Eric. Älska du inte mig? fråga Danny. Jo tänk om våra fans hatar oss säger Eric. Jag vet inte Eric kom här säger Danny. De hångla ganska länge. Oh Eric vi går till mig säger Danny. Okej säger Eric. De gick till Danny. Danny tar av Erics tröja och Eric tar av Dannys tröja. De gick till sängen. Sen börjar de sova. Eric lade sin hand på Dannys bröst. Nästa dag Danny vakna före Eric och går till köken laga fruksto. Eric vakna och går till köken. Han lade armarna runt Danny och sa godmorgon Danny. Godmorgon Eric säger Danny. Det lukter gott Danny säger Eric. Jag lagar lite fruksto till oss. Okej jag ska bara till toa säger Eric. Okej gör du så säger Danny. Efter någon minstun var Eric klar på toa och gick till köken. Eric jag vill bara säga grattis efter igår säger Danny. Tack Danny säger Eric. Plötsligt Ringa Erics mobil. Det var hans låtskiva. Eric! var är du vi har mycket att göra idag säger hans låtskivka och lägga på. Vem var det? fråga Danny. Min låtskiva. Vad vill han? fråga Danny. Han sa vi har mycket att göra idag säger Eric. Okej säger Danny. Vad hände inatt? fråga Eric. Vi hade sex inatt svara Danny. Okej Danny jag älskar dig så mycket. Det gör också jag säger Danny. Ingen kan skiljer på oss säger Eric. Nej ingen säger Danny. Kan vi ta en fika sen? fråga Eric. Ja Jag måste gå Eric säger Danny. Det måste jag också säger Eric. Vill du skjua mig till studion? fråga Eric. Javisst kom då säger Danny. De gick till bilen och de sätta sig i bilen. Danny du är så söt säger Eric. Du är också det säger Danny. De fram vid Erics studion. Hej då Danny säger Eric. Hej då Eric säger Danny och puss Eric på munnen. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0