Danny och Eric Saade part 4

Eric kollar på sin mobil. Det finns många misstag samtal från Molly. Oh skit tänker Eric. Han fick ringa upp henne.  Var fan har du varit inatt? svara Molly. Bara hos en Kompis säger Eric till Molly. Aha Okej Kom du inatt? fråga Molly. Nej säger Eric. Varför? du lovar säger Molly. Ja men jag sla sova över hos en kompis igen säger Eric. Okej hej då älskilng säger Molly. Hej då säger Eric och läggar på. I E.M.Ds studion. Vad gjorde du inatt med Eric Danny? fråga Mattias. Det ska inte du veta Matte säger Danny. Du gick bara iväg med honom säger Erik. Vi skulle bara hem till mig säger Danny. Nej ni hångla i en rum säger Mattias. Hur vet du det? fråga Danny. Jag skulle bara till toa och ni hade dörren öppet och jag såg det säger Mattias. Vi trodde vi hade dörren stänga säger Danny. Men ni hade inte det säger Mattias. Jag såg er hand i hand säger Erik. Oh skit är ni arg på mig? fråga Danny. Nej Danny vi är inte arg på dig vi är bästa vänner säger Mattias. Danny krama om dem. Ni betyder allt för mig säger Danny. Det ringar på Dannys mobil. Det var Eric. Tjena älskling svara Eric. Hej hur är läget? fråga Danny. Sådär säger Eric. Vad är det Eric? fråga Danny. Jag har jätteont i ryggen säger Eric. Jag kom Eric säger Danny. Skynda dig Danny säger Eric och läggar på. Vad har hänt Danny? fråga Erik. Eric har jätteont i ryggen säger Danny. Okej kan du hälsa till honom att han ska sköta sig säger Mattias. Det ska jag göra Matte bye grabber säger Danny. Vi ses säger Mattias o Erik. Danny går mot bilen och sätta sig och kör till Eric. Han går upp till Erics läghnet. När han öppet Erics dörren han såg Eric lade sig i soffa. Han gick fram till Eric och sätta berdvrid Eric. Danny Jag vill att du ska stanna hos mig säger Eric. Eric jag ska ingersteg säger Danny. Sen kom Molly in och ser Eric. Molly? Vad gör du här? fråga Eric. Danny? säger Molly. Hej Molly säger Danny. Det är slut mellan oss Eric säger Molly. Kan vi vara vänner istället? fråga Eric. Ja vi är vänner säger Molly. Bra hej då vi ses säger Eric . Ja det gör vi säger Molly och gick. Vad var det? fråga Danny. Hon hittar en ann kille men jag har dig säger Eric. Ja jag har dig också säger Danny och kyssar Eric. Jag älskar dig Eric säger Danny. Jag älskar också dig Danny säger Eric. Danny lade sig på Erics bröst. Vi kommer hålla ihop säger Eric. Ja vad som hände säger Danny. Danny kan vi titta på en film? fråga Eric. Ja jag ska bara hyrt en film säger Danny. Okej säger Eric. vilket film? fråga Danny. ta titanic säger Eric. Okej jag ska hyrt den säger Danny. Danny gick ut och gick till hemmakväll för hyrt den. Sen han gick tillbaka till Eric. Sätta sig berdvrid Eric. Lade arm över Eric. Eric pussar honom på Kinden. Sen de titta på film. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0