Danny och Eric saade part 5

Efter fimen börjar Danny att gå ifrån Eric. Danny stanna här hos mig säger Eric. Jag ska hämta mina sakens Eric Jag kom tillbaka säger Danny. Lovar du? fråga Eric. Ja Eric lita på mig säger Danny. Jag litar på dig säger Eric. Jag kommer snart Eric säger Danny. Danny kör till sitt hem. Han ska bara hämta sina sakens. Det var hans flickvän hemma hos honom. Vad gör du här? fråga Danny till Janna. Jag tänkte kolla bara om du var hemma säger Janna. Okej jag ska hämta bara mina sakens säger Danny. Vart ska du? fråga Janna. Jag ska sova hos en Kompis bara säger Danny. Okej hej då säger Janna och puss honom på munnen. Hej då säger Danny. Jag vill göra slut med henne tänkte Danny. Efter han hämta sina sakens och går mot bilen. Kör tillbaka till Eric. Danny hör Eric spelar gitarr och sjunga. Han sjunga Still loving It. Danny öppet dörren slutade Eric sjunga. Slutade inte Eric det var jättefint säger Danny. Nej jag bara lekt lite säger Eric. Okej det var jättefint ändå säger Danny. Tack Danny säger Eric. Hur mycket älskar du mig? fråga Eric. Jag älskar dig över allt annat i hela jorden säger Danny. Okej Jag älskar också dig mer än min musik säger Eric. Danny kyssar Eric. De kyssar väligat länge. Stupid with you säger Eric. Okej säger Danny och le. Det är ny låt som jag kom på säger Eric. Okej bra låt säger Danny. Tack Danny säger Eric och pussar honom på kinden. In your eyes säger Danny. Okej är den din låt? fråga Eric. Japp plus jag har gjorde music video till den också säger Danny. Jättegymt låt säger Eric. Tackar säger Danny. Har du sett music video än? fråga Danny. Nej det har inte jag säger Eric. Var är din laptop? fråga Danny. I sovrum tror jag säger Eric. Danny gick till Erics sovrum och letar efter Erics laptop. Han hittar den i Eric kläder som han slänga på glovet. Danny gick från Erics sovrum. Danny sätta berdvira Eric och lade laptop på bord och går in på youtube och kolla på Dannys music video In your eyes. Vad thx? fråga Danny. Den var gymt asså i like it säger Eric. Var inte jag het? fråga Danny. Jo skit het var du säger Eric. Tack men jag vill ha kaffe säger Danny. Tyvärr jag har inte sånt säger Eric. Det är okej jag tar mjölken istället säger Danny. Okej den ska räkna till fruksto också säger Eric. Jaha jag ska ta bara lite säger Danny. Du! säger Eric och kila honom. Bara lite säger Danny. Eric skattar. En liten stund sen börjar Danny också skattar. Klocka är 23.00 och Eric ska upp kl.07.00. Danny vi måste lägga oss nu säger Eric. Okej säger Danny. Eric och Danny brosta tänder och kläd av sig till kalsong. Godnatt Eric säger Danny och puss honom på munnen. Godnatt älskling säger Eric och puss också på munnen. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0