Danny och Eric Saade part 6

Eric vaknar när klocka ringar men danny låg och fortvarande sova. Först tänkte Eric att vakna honom. Men han låt honom sova lite till. Eric gick upp och han skulle duscha sig. Efter duscha skulle han raka sig.  När han kom ut från badrum såg han Danny i kök. Har du redan vakna Eric fråga Danny. Jag vakna kl 07.00 säger Eric. Har du duscha dig? fråga Danny. Ja säger Eric. Jag måste gå säger Danny. Redan? okej vi ses säger Eric. Ja det gör vi säger Danny. Danny gick till bilen och kör till studion. Eric bestämma sig för gå en runt i staden lite. Han sätta sin skinjacka och solglas för ingen ska känner igen honom. Han går vid en studion och såg han Danny. Men han såg inte honom. Har han sitt studion här? tänkte Eric. Han bestämma sig för knacka på. Han knacka på. Han hör nån kom och öppet. Hej Eric säger nån. Hej vem är du? fråga Eric. Jag är Erik Dannys bandkompis säger Erik. Okej kan du hälsa Danny från mig? fråga Eric. Ja såklar Eric säger Erik. Okej hej då säger Eric. Hej då säger Erik. Eric fortätta att gå. I E.M.Ds studion. Vem var det Erik? fråga Mattias Det var Eric säger Erik. Danny resta sig upp. Han sa jag skulle hälsa till dig Danny säger Erik. Okej säger Danny. Vad är det Danny? fråga Erik. Igår sa han stupid with you  och jag sa In your eyes säger Danny. Du älskar honom mycket säger Mattias. Det gör jag säger Danny. Han älskar dig också säger Erik. Mm jag vet det säger Danny. Men Han sa han älskar mig mer än hans musik säger Danny. Danny det är klart han gör det säger Mattias. Ni är mer som bror till mig säger Danny. Det är klart vi är säger Erik. Hur ska jag tack er? fråga Danny. Danny du behöver inte tackar oss säger Erik. Vi kommer alltid vara dina bästa vänner säger Mattias Vad som hände säger Danny. Danny kramar om dem. Eric har fortvarande ont i ryggen. Han måste vila sig. Han kan inte träna på dansen. Han går tillbaka hem och skriva fler låtar. Han vill berätta till fans.  Han kan inte hålla det hemlig för fans. Danny förstår honom. Det går inte för kom att stå i tidning om det. Han vill inte att fans ska hatar honom. Han älska dom lka mycket han älskar Danny. Dom måste förstår honom.  Eric fick en sms från Danny det stod: Kom till min studion och jag måste säga en sak till dig. okej jag kom sms:a Eric tillbaka. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0