Danny och Eric Saade part 7

När Eric skulle resta sig upp det gjorde skit ont i ryggen. Aj som fan! sa Eric för sig själv. Han sätta på skor o jacka o solgals o hatt. På väg till E.M.Ds studion möter han en fan han tänker: oh skit också. Tyvärr jag har inte tid jag är ledsen säger han till fan. What?! säger fan. Oh skit hon prata engelska tänker Eric. Unfortunately i do not have time, im sorry sa han på engelska till hon. Aha Okay sa hon. Han såg Dannys bandkompisar som gick ut. Han glömde sig bakom ett träd för de kunde inte se honom. Han knackade på dörren. Dörren var öppet. Han gick in och såg Danny med en tjej. Vem är fan hon tänker Eric. Eric blev skit förbannad på honom. Han gick därifrån. Jag måste gå säger Danny till Janna. Redan? Vi percis börjar Danny säger Janna. Jag är gay säger Danny. Va?! säger Janna. Jag är ledsen vi måste göra slut säger Danny. Efter 8 år Danny gör du slut med mig säger Janna. Kan vi vara vänner? fråga Danny. Ja det är nog bäst säger Janna. Hej då Vi ses vän? säger Janna. Det gör vi vän säger Danny. Hon gick därifrån. Danny ringa till Eric men han lägga på. Han gick till bilen och åka till Eric. Han öppet dörren. Vad fan vill du av mig?! säger Eric argt. Eric varför är du arg på mig? fråga Danny. Du lade arm över en tjej! säger Eric argt. Det var bara en vän säger Danny. Jag trodde du älskar mig säger Eric argt. Eric det gör jag vekligan säger Danny. Varför lade du arm över henne? fråga Eric. Hon har ploblem med sin kille säger Danny. Okej säger Eric. Danny håller Erics handarana och säger Eric Jag älskar bara dig det vet du. Åh Danny säger Eric och kramar om honom och kyssar honom. Eric tar Dannys tröja och byxor och Danny gör samma sak. De gick till sängen. Aj som fan! säger Eric. Vad är det Eric? fråga Danny. Jag har skit ont i ryggen Danny säger Eric. Vände om lite Eric säger Danny. Okej säger Eric. Var i ryggen gör mest ont? fråga Danny. I mitten tror jag säger Eric. Okej säger Danny. Danny massera Eric. Jag visste inte du kan massera säger Eric. Äh det var inget säger Danny. Eric vände om sig. Det gör inte alls ont i ryggen säger Eric. Vad bra! säger Danny. Jag tyckte det är dags att berätta till våra fans säger Eric. Ja det tyckte jag också säger Danny. Kan vi hålla det hemlig lite tag till? fråga Eric. Japp säger Danny.  Förlåt att jag var så förbannad på dig säger Eric. Eric det gör inget Jag älskar bara dig säger Danny. Jag älskar när du säger sånt säger Eric. Mm Jag kom älskar alltid dig säger Danny. Det ska jag också göra säger Eric och smeker honom i håret. Danny jag ska till Tyskland jag kommer saknar dig säger Eric. Jag kommer också saknar dig säger Danny. Jag lovar att ringa och messar dig säger Eric. Okej och jag lovar att svara säger Danny. Du är bra att sjunga säger Eric. Du är också bra att sjunga säger Danny. Jag gillar din kärleksröst Eric säger Danny. Tack Danny säger Eric och pussar honom på munnen. Danny pussar Eric på kinden. Vad sägs om middag imorgon? fråga Danny. Ja säger Eric och le. Jag gillar din le säger Danny. Jag gillar också din le säger Eric. Du har en sexig le säger Danny. Det säger alla mina fans säger Eric. Det jag kan tror Eric säger Danny Du har en sexig kroppen säger Eric. Tack Eric du också har en sexig kroppen säger Danny. Tack Danny du har magmuskar det har inte jag säger Eric. Åh Eric jag letar inte män som har magmuskar inn jag hade inget magmuskar säger Danny. Okej jag älskar dig Danny säger Eric. Jag älskar dig hur ser du ut säger Danny. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0