Danny och Eric Saade part 10

Det är morgon nu. Danny har vakna och se Eric som sova fortvarande. Vakna Eric! sa Danny till Eric. Jag har fan jobba inatt säger Eric. Du ska inte fan sova hela dagen heller säger Danny. Jag måste fan sova säger Eric. Okej då säger Danny. Var fan ska du? fråga Eric. Danny sitck. Danny! roper Eric. Eric gick upp och klä på sin tröja och gick till hallen och sätta på sin jacka och skor. När Eric gick till sin studion såg han Danny. Han glömde sig bakom en träd för Danny skulle inte se honom.  Eric ser han krama och puss en andra kille. Eric blev riktig ledsen och arg. Det är inte sant someone new tänker Eric. Sen han gick till sin studion. Tjena Killar gissa vad? säger Eric. Nej vaddå? fråga dem. Jag har kom på en ny låt säger Eric.  Vad heter den? fråga dem. Someone New heter den säger Eric. nice låt säger dem. Kan vi ta en fika inn vi börja? fråga dem Japp så vi går säger Eric. De gick en fikaställen och Eric såg Danny. Eric byar inte om honom. Danny fika´tillsamma med Mattias och Erik. Jag ska bara till toa säger Danny till Mattias o Erik. Okej säger Mattias. Danny gick till toa. jag ska till toa bara säger Eric. Okej säger dem. Eric gick till toa. Vad fan gör du här? fråga Danny. Ta bara en fika säger Eric. Förlåt för det som hände imorse jag var bara trött säger Danny. Det gör inget Danny jag var också trött säger Eric. Danny kramar om honom och sa Jag älskar dig. Jag älskar också dig säger Eric. De gick från toa och gick var sin väg. Tjena Eric igen säger dem. Tjena säger Eric och biknar åt Danny. Danny le och biknar tillbaka. Biknar du åt Danny Saucedo? fråga dem. Nej säger Eric osykdig. Okej ska vi gå? fråga dem. Japp säger Eric. Vem biknar du åt? fråga Erik. Äh inget säger Danny osykdig. Okej säger Erik. Ska vi gå? fråga Danny. Japp det tyckte jag säger Mattias. Danny tittar på Eric fortvarande och Eric tittar på honom också. Kom du Danny? fråga Mattias. Ja jag kommer säger Danny. Tittar du på Eric? fråga Mattias. Hur visste du? fråga Danny. Vem annars då Danny säger Mattias. Matte! Danny! roper Erik på Mattias o Danny. Ja Erik vi kommer säger Danny.I Erics studion. Vi vill ha en förklaring från dig säger dem. Okej okej säger Eric. Varför tittar du konstig på Danny Saucedo? fråga dem. För att jag är tillsamma med honom säger Eric. Vaddå tillsamma? fråga dem. Jag är gay säger Eric. Okej säger dem bara. I E.M.Ds studion. Danny gick in Eriks studion och öppet bara dörren lite och såg Erik sätta sig på Mattias knä. Erik pussar Mattias på munnen och smeker honom i håret och sa jag älskar dig Matte till Mattias. Jag älskar dig också sa Mattias till Erik. Danny kom på en sak han och Eric skulle till hans familj ikväll. Danny skicka en sms till Eric och det stod: glöm inte vi ska till min familj ikväll. Ja just det det ska jag inte glömde älskilng sms:a Eric. Bra vi ses sen älskling sms:a Danny tillbaka. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0