Danny och Eric Saade part 11

Grabbar! roper Danny. Erik och Mattias släppet tager om varandra. Sorry grabbar säger Danny. Det gör inger Danny säger Mattias.  Vad är det nu Danny? fråga Erik. Jag vill bara säga att jag ska gå nu säger Danny. Bye Danny vi synts imorgon säger Mattias o Erik. Bye grabber det gör vi säger Danny. Danny gick till sin bil och kör till Erics studion och vänta på Eric kom ut. Han vänta och vänta. Han ser många männskor som kom ut och Eric kom ut samtididigt som dem. Eric tittar på en bil som likner Dannys. Han bestämma för kolla efter. Han går till den bilen som han misstänker det var Dannys. Nån häver ner rutan och Eric ser det är Danny. Tjena snygging säger Danny. Tjena älskling säger Eric. hoppar in säger Danny. Var ska vi? fråga Eric. Till min familj såklar säger Danny. Just det säger Eric. Eric sätta sig i Dannys bilen och de kör. Eric? säger Danny. Vad är det älskling? fråga Eric. I min studion såg jag Mattias och Erik hånlgar varandra. Chilla nu älskling idag jag såg Molly hånlgar med en andra kille säger Eric. Ska inte vi lyssna på radio lite? fråga Danny. Jo säger Eric. Danny sätta på radio och det kom Erics låt popular. Är det min låt? fråga Eric. Jo jag har glömde att betätta jag har köpt en cd och det är din låt popular säger Danny. jag vet inte vad ska jag säga säger Eric. Säg det bara säger Danny. Att jag älskar dig Danny säger Eric. Jag älskar dig också Eric säger Danny. Tack Danny för du har köpt min single Popular. Okej varsågod säger Danny. Nu är de framme vid Dannys familjs hus. Vänta Danny säger Eric. Vad är det? fråga Danny. Tänk om de gillar inte mig säger Eric. Åh Eric de kom vsst gillar dig säger Danny. Danny knacka på dörren. Är du redo? fråga Danny. Ja jag är alltid redo säger Eric. Nån öppet dörren och det var Dannys pappa. Tjena pappa säger Danny till sin pappa. Hello Danny säger hans pappa.  Och vem är det? fråga Dannys pappa. Det är Eric som jag har pratar säger Danny. Oj Eric trevlig att träffat säger Dannys pappa. Trevilg att träffat er herr Saucedo säger Eric. Hej Danny säger Dannys mamma. Hej mamma säger Danny. Det måste vara Eric som du har pratat om säger Dannys mamma. trevlig att träffat fruan Saucedo säger Eric. Kom in säger Dannys mamma. De gick i Dannys familjs hus. Jag har gjorde middag redan säger Dannys mamma. Det är polska mat hoppas du tyckte om den Eric säger Dannys pappa. Jag tyckte inte om polska mat Danny viska Eric i Danny öra. Okej säg bara du tyckte om den viska Danny tillbaka. Var den god Eric? fråga Dannys mamma. Ja velikgan fru Saucedo säger Eric. Så Eric Varifrån kommer du? fråga Dannys pappa Jag är från Helsingborg säger Eric. Var kommer din familj från? fråga Dannys pappa. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0