Danny och Eric Saade part 13

Nej mår du fortvarande lilla? fråga Danny. Ja vad tror du säger Eric. Okej säger Danny. Eric kollar på facebook på sin mobil. Eric hör Danny sjunga im no romeo. Va? säger Eric. Det var bara en låt från min band säger Danny. Okej säger Eric. Vad gör du? fråga Danny. Kolla lite på min facebook säger Eric. Okej säger Danny och le. Varför ler du? fråga Eric. Får inte man le? fråga Danny. Jo jag ler inte alls säger Eric. För jag älskar dig säger Danny. Jaha därför du ler att du älskar mig säger Eric. Sen han titta på sin mobil igen. Nu är vi framme säger Danny Oh skit den kommer säger Eric. Han gick till toa dritek. Han spy och spy alltid. Jag ska aldrig äta polska maten igen säger Eric. Varför åt du då? fråga Danny. För jag har aldrig smakat det säger Eric. Asså ljög du för mig? Fråga Danny. Nej jag sa ju Jag tyckte inte om polska maten säger Eric. Men varför ljög du för mig då? Jag har inte lijugt för dig du har lijugt för mig säger Eric. Jag har inte alls lijugt för dig säger Danny. Vem fan är han som du pussar med i staden idag? fråga Eric. Det var bara min frisör det är allt säger Danny. Förlåt mig jag trodde det var en av mina danser säger Eric. Jag skulle aldrig pussar en av dina danser säger Danny. Danny du är mitt allt säger Eric. Jag tyckte det är dags att berätta för våra fans säger Danny. Det ska jag göra imorgon säger Eric. Vad kommer du berätta om oss? fråga Danny. Om vår förhållan och vi vill inte de hatar oss för det säger Eric. Okej Bra sagt säger Danny. Danny jag ska till Tyskland nästa vecka säger Eric. Okej Jag kommer sakna dig säger Danny ledsen. Danny jag älskar dig du berövar inte vara ledsen Jag har lovat dig det vet du säger Eric. Danny kramar om honon och smeker honom i håret. Vill du följer med mig till studion imorgon? fråga Danny. Ja jag visste inte du skulle fråga det säger Eric le. Danny kyssar honom vädigt länge. Big Love och Echo tänker Eric. De har slutar att kyss när de hör nån ringar på dörren. Jag öppet Eric säger Danny. Okej gör du så säger Eric. Tjena Killar säger Danny till Mattias och Erik. Eric resta sig upp och går mot dörren. Hej Erik och Matte säger Eric. Hej säger Mattias o Erik. Vad gör ni här så sen? fråga Danny. Äh vi tänkte kolla läget med er säger Erik. Det är bra med oss säger Danny. Du Eric jag gillar din tröja säger Mattias Tack Matte säger Eric. Varsågod Eric säger Mattias. Så berätta nu säger Erik. Om vad? fråga Danny. Hur var det hos din familj? fråga Erik. Det var trevlig hos dem säger Danny. Gillar de dig Eric? fråga Erik. Ja jag gillar dem alla fall säger Eric. Vad bra säger Erik. Följer du med danny till studion? fråga Mattias. fortättnig följer.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0