Danny och Eric Saade part 14

Danny tittar på Eric. Eric tittar tillbaka. Äh nej säger Eric. Varför? fråga Mattias. För jag har mycket att göra imorgon säger Eric. Okej nästa vecka då? fråga Mattias. Nej jag ska till Tyskland nästa vecka säger Eric. Okej säger Mattias. Vi ses Danny och Eric kom Matte säger Erik. Jag kommer säger Mattias. Det gör vi säger Danny. Japp säger Eric. Danny slänger dörren efter de gick. Varför sa du så? fråga Danny. För det ska bli du vet säger Eric. Jaha bra vet du vad jag gillar med dig? fråga Danny. Nej säger Eric. Du ser alltid så hemlig ut och sexig ut det gillar jag säger Danny. Okej säger Eric le. Catch me if you can säger Danny. Så lätt luar du inte mig säger Eric le. Eller inte men kom Eric säger Danny. Vad ska vi? fråga Eric. Vi ska inget säger Danny. Okej säger Eric. De står nära varanda och de kyssar varandar. Eric stoppa kyssen och sa fan också. Vad är det? fråga Danny. Jag har glömt jag skulle tärna idag säger Eric. Hur gömsk är du egenligan? fråga Danny skattar. Jag vet inte. kanske du ska säga det åt mig säger Eric skattar och kyssar Danny igen. Danny tar upp Erics ben och går mot sängen. Eric tog av sig tröja och byxor. Danny tog av bara tröja. Till slut sommde dem. Nästa morgon vaknde Eric före Danny och gick till kök. Han skulle laga frukso till dem. Han gick i sovrum igen kolla efter kläder skulle han ha idag. Danny sovar fortvarande. Han är söt när han sovar tänker Eric. Älskling det är dags att vakna säger Eric. Mm jag ska säger Danny. Eric tar täcka ifrån honom. Hålla säger Danny. Det är dags att vakna säger Eric och pussar honom på munnen. Okej älskling säger Danny. Eric gick till kök igen. En liten stund går Danny upp från sängen och gick till kök. Godmorgon snygging säger Danny. Godmorgon älskling säger Eric. De åt fruksto och Danny gick till toa och Eric gick till soffan för titta lite på daton under tid Danny är på toa. Danny är klar på toa. han gick till soffan där Eric sitta. Vad gör du? fråga Danny. kolla lite på daton säger Eric. Okej säger Danny. Du är så söt i glasögon säger Eric. Tack sötis säger Danny och pussar honom på kinden. Ska vi gå? fråga Eric. Japp säger Danny. De gick till hallen och sätta på jacka och skor och gick till Dannys bil. Kan inte vi ta min bil? fråga Eric. Javisst det kan vi säger Danny. De gick till Erics bilen och kör till Dannys studion. De gick av bilen och gick dörren. Grabbar! roper Danny på Mattias o Erik. Vi är i min rum säger Mattias. Okej vi kommer säger Danny. Vad då Vi? fråga Mattias. Jag och Eric säger Danny. Tjena Danny och Eric säger Erik. Tjena Matte och Erik säger Danny och Eric tillbaka. Vad gör du här Eric? fråga Erik. Bara här med Danny. Okej säger Erik. Vad gjorde ni inn? fråga Danny. Bara pratar säger Mattias. Pratar om vad? fråga Danny igen. Om olika sak säger Mattias. Okej Kan vi pratar vid bord? fråga Eric. Ja Vad är det sötis? fråga Danny. Inget jag vill bara prata säger Eric. Okej säger Danny. Alla fyra gick till bord. Vill ni ha kaffe fråga Eric. Ja tack säger alla tre. Eric laga Kaffe och lade nåntga i dems kaffe det skulle smakde äcklig. Fy fan äcklig var kaffe säger Mattias. Ja veklig säger Erik. Älskling? säger Danny. Vad är det? fråga Eric. Vad har du lagt i kaffe? fråga Danny. Inget jag har inte ens lagt nåt i kaffe säger Eric. Varför smakde inte din kaffe äcklig? fråga Danny. Okej jag har lagt nåt i ers kaffe säger Eric. Vad då? fråga Danny. Pepper säger Eric. du säkmter? fråga Danny. Nej inte alls säger Eric. Alla tre gick till dick och spotar ut. Jag vill busa säger Eric. Okej busa säger du säger kom här säger Mattias. Okej säger Eric. Vände dig om Eric säger Mattias. Okej säger Eric. Han känner nåt kallt som lida ner i tröja. Fan va kallt säger Eric. Alla tre skattar. Fan har du lagt i min tröja Matte? fråga Eric. Isbitar säger Mattias. Haha va kul säger Eric. Eric hoppa på min ryggen säger Danny. Okej säger Eric.  fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0