Danny och Eric Saade part 15

Jag trodde aldrig att jag skulle träffa någon som du Danny säger Eric.  Inte jag heller säger Danny. Jag älskar dig Danny säger Eric.Jag älskar också dig säger Danny. Vad gör du Danny? fråga Eric. Inget säger Danny. Kan du lova mig en sak Danny? fråga Eric. Ja Eric säger Danny. Lovar att inte träffa andra killar när jag är i Tyskland säger Eric. Okej jag lovar Får jag träffa Erik och Matte då? fråga Danny. Ja såklar de är dina bandkollgar säger Eric. Jag lovar Eric du kan lita på mig säger Danny. Men jag litar inte på dig när du träffa andra killar säger Eric. Varje gång jag träffa en andra kille jag tänker på dig varje gång säger Danny. Oh Danny du är så söt säger Eric. Du är också söt säger Danny. Nå? fråga Erik. Vad då? fråga Danny. Ska inte ni kyssa? fråga Erik. Jag vet inte säger Danny. Eric börjar kyssar honom framför Mattias och Erik. Erik tar tid hur länge ska de kyssa. De har sluta kýssar nu. Wow säger Danny. Jag visste du skulle säga det säger Eric. Jag älskar dig Eric säger Danny. Jag älskar också dig säger Eric. Våra låtskriva kom snart Danny säger Mattias. Låt dem träffa min Eric säger Danny. Din Eric? fråga Mattias. Ja han är min kille säger Danny. Jag älskar du säger så säger Eric. Jag vet säger Danny. De hör dörren öppet sig och det var des låtskriva som kom. Tjena Killar säger dem. Tjena säger Alla tre. Vem är han? fråga dem. Han heter Eric och han är min kille säger Danny. Tjena trevligt att träffas säger Dem. Detsamma säger Eric. Detta var bra säger Mattias till Danny. Japp säger Danny. Danny jag måste gå säger Eric. Okej vi ses sen älskling säger Danny. Det gör vi sötis säger Eric och pussar Danny på kinden. Han skulle till intervijuare säger Danny. Jaha säger Erik. Matte får jag prata med dig bara liten stund? fråga Erik. Ja Erik säger Mattias. Mattias och Erik gick och prata. Varför titta Erik konstig på Mattias? fråga Dem Vet inte de gillar varander kanske säger Danny. Danny ljög för dem. Egenligan är de ihop. Oh jag saknar Eric redan säger Danny. Är du så förälskad i honom? fråga dem. Hur kan ni veta det? fråga Danny. Det mäks på dig säger dem. Okej säger Danny. Mattias och Erik har sluta prata nu. Vi måste berätta en sak till er säger Mattias. Vaddå? fråga dem. Vi är tillsamman säger Erik. Är det sant?! fråga dem. Ja säger Danny. Vi vet ni vill inte säger dem. Nej vi vill inte säger Mattias. Jag älskar den banden säger Erik. Det gör också jag säger Danny. Där ser ni säger Mattias. Okej okej säger dem. Danny fick en sms från Eric och det stod: jag har redan berättat det. Vad sa dom? sms:a Danny tillbaka. De sa Okej vi ska inte följer efter er sms:a Eric tillbaka. Man kan aldrig lita på dem sms:a Danny tillbaka. Nepp när kom du hemma? sms:a Eric. Snart tror jag sms:a Danny tillbaka. Du kan gå om du vill säger Mattias. Ja säger Danny. Du måste gå nu säger Erik. Okej vi ses grabber säger Danny. Det gör vi Danny säger Mattias och Erik. 


Kommentarer
Postat av: Eric saade fanet

Va vad meaner du jag fatter noll

Men jag älskar Eric saade så mycket

P.s. Jag har hans aouto


Svar: det är bara kärlekdrama.ok
emma

2012-06-15 @ 11:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0