Danny och Eric Saade part 16

Eric kör till E.M.Ds studion för hämta Danny. Danny öppet bildörren och sa tjena snygging. Tjena älskling säger Eric. Vad är det älskling? fråga Danny. Inget säger Eric. Jo jag vill veta vad som hände säger Danny. Jag är ledsen och sur på mig för att jag fick sprka tre av mina dansrea säger Eric. Var det en av dina dansrea som du prata när vi var hemma hos min famlij? fråga Danny. Ja men jag har hittat nya dansrea säger Eric. Vad bra säger Danny. Men dansrea ska sjunga också inte bara kör ska sjunga säger Eric. Okej säger Danny. Mm jag älskar dig säger Eric. Jag älskar också dig säger Danny. Är Erik och Matte velikgan kär i varandar? fråga Eric. Jag vet inte jag har aldrig frågar dem säger Danny. aha Okej jag bara undrar säger Eric. Nu är de fram vid Erics lägnhet och de gick upp. De gick till soffan och kolla nån bra på tv och Eric kolla på facebook på sin latpop. Danny smeker Eric i håret och Eric älskar när Danny smeker honom i håret. Danny? säger Eric. Vad är det älskling? fråga Danny. Jag kan inte berätta det till dig säger Eric. Eric vi har inte hemlig för varandar säger Danny. Jag ska åka till Tyskland övermorgon säger Eric. Va? säger Danny. Jag har försöka få mer tid vara tillsamma med dig säger Eric. Beyadet det gör du slut med mig? fråga Danny. Nej jag gör inte slut med dig jag älskar dig så myckte säger Eric. Jag kan inte klara utan dig säger Danny. jag vet säger Eric ledsen. Danny kramar om honom. Jag minas i finalen jag hade känsor för dig säger Danny. Okej jag hade också känsor för säger Eric. Jag älskar dig säger Danny. Eric kyssar honom. Vi måste lägga oss nu viskar Eric i Dannys öron. Ja jag är sjukt trött säger Danny. De gick till sängen och sovar. Nästa dag Vakna Danny och Eric samma gång. Godmorgon älskling säger Danny. Godmorgon sötis säger Eric Hur mår du idag? fråga Danny. Jag mår bra säger Eric. Jag älskar dig säger Danny. Jag älskar också dig säger Eric. De gick upp och gick till kök och åt frukor. Sen gick de till hallen och sätta på skor och jacka. De gick till Erics bilen. Eric skuja Danny till hans studion och sen till studion. I E.M.Ds studion. Tjena Danny säger Mattias. Hej säger Danny. Vad har hände Danny? fråga Mattias. Eric ska till Tyskland imorgon säger Danny. Oj Du kom saknar honom lätt myckte säger Mattias. Ja jag vet det säger Danny. Tjena älskling och Danny säger Erik. Tjena snygging säger Mattias. Hej Erik säger Danny.Danny fick en sms från Eric och det stod: Jag älskar dig och jag vill inte ha ann än dig. Jag älskar också fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0