Danny och Eric Saade part 17

Vad har hänt mellan dig och Eric? fråga Erik. Inget bara det Han ska till Tyskland imorgon säger Danny. Okej jag trodde ni gjorde slut säger Erik. Nej vi gjorde inte slut säger Danny. Danny såg Erik lade arm över mattias och Mattias pussa honom på munnen. Det ringa på Dannys mobil och det var Eric. Ska jag svara? fråga Danny. Ja annars blir han ledsen säger Erik. Okej säger Danny. Hej älskling svara Eric. Hej sötis svara Danny. Förlåt från igår Jag vill berätta det för dig säger Eric. Det gör inget älskling säger Danny. Vad ska vi göra idag? fråga Eric. Det är du som bestäma säger Danny. Jag vill träffa Erik och Matte och äta en middag med dem om det går bra för dig o dem säger Eric. Okej hej då jag älskar dig säger Danny. Hej då jag älskar också dig säger Eric och lägga på. Vad sa han? fråga Mattias. Att han vill äta middag med er säger Danny. Han är så söt säga det säger Mattias. Va? Tyckte du han är mer söt än mig? fråga Erik. Nej du är mer söt än honom säger Mattias. Tack Matte så jävlig myckte säger Erik. Men Erik du vet jag älskar bara dig säger Mattias och pussar Erik på kinden. Måste ni börjar bråkar nu säger Danny. han fick inget svar. Ni är perket för varandar säger Danny. Tack Danny säger Erik. Jag älskar dig Matte så myckte säger Erik.  Jag älskar också dig säger Mattias. Hej då grabber jag älskar er säger Danny. Vi älskar dig Danny vi ses säger Erik. Danny gick från och till Erics läghnet. Han ska bara hämta sina saknea. Danny Var ska du? fråga Eric. Eric hade bara handduka runt magen och Danny glor på honom. Hallå säger Eric. Jag ska inget säger Danny. Okej vad du glor på? fråga Eric. På dig du är så sexig säger Danny. Va? säger Eric. Jag älskar dig säger Danny och tog honom vid magen. jag älskar också dig säger Eric. Danny kyssar honom. Det ringa på Dannys mobil och det var Erik. Ska inte du svara? fråga Eric. Nej det är bara Erik som ringar säger Danny. Okej säger Eric. Sen ringar på Erics hemtefeon. Vänta lite Danny säger Eric. Eric gick till hallen och hämtar hemtefon. Hallå Det är Eric Saade här och Vem är det? svara Eric. Hallå Eric Det är Matte säger Mattias. Hej Matte säger Eric. Får jag prata med Danny lite? fråga Mattias. Ja vänta lite säger Eric. Älskling Det är till dig säger Eric. Okej säger Danny. Hej Det är Danny här svara Danny. Tjena Danny det är Matte här säger Mattias. Tjena Matte säger Danny. Skulle inte vi äta middag tillsamman ikväll? fråga Mattias. Jo Matte jag måste lägga på säger Danny. Vi ses Danny säger Mattas. Danny lägga på. Danny jag måste till sovrum och hitta kläder jag kommer snart säger Eric. Okej säger Danny. Eric gick till sovrum för hitta kläder och Danny gick till soffan och kolla på facebook på Erics latpop. Danny älskar vara hos Eric. Han kan inte fatta att Eric ska till Tyskland imorgon. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0