Danny och Eric Saade part 18

Älskling! roper Danny. Vad är det sötis? fråga Eric. Han fick inget svar. Han spinger till vardagrum och ser Danny är skit förbanda. Varför har du lägger upp en bild på oss på facebook? fråga Danny förbanad. Danny ta det lungt först säger Eric. Men varför? fråga Danny. Jag vill bara för jag älskar dig så myckte säger Eric. Åh Eric jag älskar också dig säger Danny. Det ringar på dörren. Jag tar det älskling säger Eric. Eric öppet dörren och det står Mattias och Erik. Tjena Eric säger Mattias o Erik. Tjena Erik o Mattias säger Eric. Danny resta sig upp och går mot dörren. Vad fasen gör ni? fråga Danny. Får vi gå in? fråga Erik. Javisst säger Eric. Nej säger Danny. Danny snälla säger Eric. Vi ska gå nu säger Danny. Okej säger Eric.De gick till en restungt och de skulle ha en middag tillsamman. Mattias sitta bervida Erik och Danny sitta bervirda Eric. Erik lade arm över Mattias och Danny lade också arm över Eric. Eric pussar Danny på munnen. Matte? säger Eric. Ja Eric? säger Mattias. Ni är fina tillsamma säger Eric. Tack Eric säger Mattias. Ni är så söta tillsamman säger Mattias. Tack Matte det säger alla säger Eric ock tittar på Danny. Eric jag älskar dig säger Danny och pussar honom på kinden. Jag älskar också dig säger Eric. Jag kom saknar dig när du är i Tyskland säger Danny. Åh Danny jag kom också saknar dig säger Eric. Vi kom saknar dig Eric säger Erik. Jag kom också saknar er säger Eric. Eric? säger Danny. vad är det älskling? fråga Eric. Äh inget säger Danny. Jo säg det säger Eric. Inget sa jag säger Danny. Okej säger Eric. Oh skit mina gammlt dansrea säger Eric. Var? fråga Danny. Framför dig säger Eric. Oj glöm dig säger Danny. Vem är dem? Mattias. Erics dansrea säger Danny. Hallå Danny Saucedo säger dem. Äh Hej säger Danny. Har du sett Eric här? fråga dem. Nej jag har inte sett honom och han skulle till Tyskland säger Danny. Okej om du ser honom hälsa då säger dem. Det ska jag göra Bye säger Danny. De gick därifrån. Tack Danny säger Eric. Äh det var inget säger Danny. Eric pussar honom på munnen. Vem var där? fråga Eric. Äh mina dansrea som jag har dansa med skit länge säger Eric. Danny din kille är lätt trevlig bara inte han sötter på Matte viska Erik i Dannys öra. Han ska inte sötter på andra killar viska Danny tillbaka. Danny jag hör er säger Eric. Vad sa vi? fråga Danny. Erik sa jag är lätt trevlig bara inte jag sötter på Matte och du sa jag ska aldrig sötter på andra killar säger Eric. Okej han är jävlig bra säger Erik. har ni hört honom sjunga nån gång? Danny. Nej säger Mattias. Vi ska hem till Eric nu säger Danny. Redan Danny? fråga Eric. Ja redan Eric säger Danny. Okej säger Eric. De gick tillbaka hem till Eric. Vänta här jag ska bara min giratt i sovarum säger Eric. Eric gick sin sovarum. Ska inte vi gå och sätta på soffan. Okej säger Erik. De gick till soffa. Eric kom ut från sovarum och sätta sig bervrida Danny på soffan. Ska inte du sjunga? fråga Mattias. Jo säger Eric. Eric sjunga I"ll be alright. Wow jättebra säger Erik. Tack Erik säger Eric. Jättebra kärleksröst som du har säger Mattias. Tack Matte säger Eric. Danny? säger Eric. Va? säger Danny. Vad tyckte du? fråga Eric. Jättesexig röst har du säger Danny. Tack älskling säger Eric och pussar honom på munnen. fortättnig följer.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0