Danny och Eric Saade part 19

Det ringar på Erics mobil och det stod: prvata samtal. Jag måste svara Danny säger Eric. Okej säger Danny. Eric gick från vardagrum och in till sovrum och släng dörren. Hej Det är Eric saade här säger Eric. Hej Eric Det är Christer Björkman säger Christer Björkman. Hej vad vill du? fråga Eric. Jag vill bara säga en sak till att vi åket vid 08.00 säger Christer Björkman. Okej vi ses imorgon hej då säger Eric. Ja Det gör vi hej då säger Christer Björkman. Eric läggar på. Han gick från sovrum och gick till vardagrum och sätta sig bervrida Danny. Vem var det? fråga Danny. Bara nån som ringar fel säger Eric.Okej säger Danny. Eric vill inte att Danny ska veta att han åker vid 08.00. Vi måste gå nu säger Erik. Okej vi ses efter Tyskland säger Eric. Det gör vi Eric säger Erik. Har det så trevlig i Tyskland säger Mattias. Det ska jag Matte säger Eric. Vi ses imorgon som vanligt grabber säger Danny. Japp det gör vi säger Mattias och Erik. Danny följer med dem till dörren och släng dörren efter de gick. Vad är det älskling? fråga Danny. Inget säger Eric. Jo det ser jag på dig säger Danny. Okej såhär Jag ska åka flyplan vid 08.00 imorgon säger Eric. Okej säger Danny ledsen. Åh Danny Jag älskar dig säger Eric. Jag älskar dig också säger Danny och pussar Eric på munnen. Åh jag kom saknar dig skit mycket säger Eric. Det kom också jag säger Danny. Danny vad har du på kökbord? fråga Eric. Eric tittar på kökbord och Danny tog dem och lade i byxor för Eric skulle inte se det. Äh inget säger Danny. Okej säger Eric. Eric går nära Danny och tar på Dannys byxor och försöka tar upp den. Danny kyssar honom. Danny vad är det för sak som du gömder i byxor? fråga Eric. Äh bara en tidnnig som jag fick en av nån kompis säger Danny. Okej varför vill inte du visa? fråga Eric. Man berövde inte visa allt säger Danny. Jo allt säger Eric. Den kompis sa till mig visa inte till nån ann säger Danny. Om inte jag fånga dig säger Eric. Du kom aldrig fånga eftersom jag är så snabb än dig säger Danny. Jag kan ta dig säger Eric. Visst säger Danny. Det är sant. Jag har spelar fotboll inn säger Eric. Okej är du fotbollfan? fråga Danny. Ja riktig fotbollfan säger Eric. Erik är också en fotbollfan säger Danny. Jaha det visste jag inte säger Eric. Nu vet du det säger Danny. Men du kan du lära mig lite spanska? fråga Eric. Ja efter Tyskland då säger Danny. Okej lova du? fråga Eric. Japp det jag kan lovar dig säger Danny. fortättnig följer.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0