Danny och Eric Saade part 9

Okej säger Eric. Gick det bra på träna idag? fråga Danny. Ja det gick bra med ryggen också säger Eric. Vad bra säger Danny. Det tar litet tid för ryggen för den har glömde vilker stag den skulle tar säger Eric. Okej men vad bra att höra säger Danny. Mm säger Eric. När ska du åka till Tyskland? fråga Danny. Jag vet inte riktig säger Eric. Okej jag bara frågar säger Danny. Danny var inte så säger Eric Vaddå inte så? fråga Danny. Det gjorde du nu säger Eric. Jag har gjorde inte säger Danny. Jo Danny säger Eric. Okej säger Danny. Ska inte vi gå? fråga Eric. Jo säger Danny. De gick hem till Eric. Har du städet ditt hem än? fråga Danny. Nej jag har inte tid med städet än säger Eric. Oki säger Danny. Danny pussar Eric på munnen. De gick till kök och tar en glas mjölken och sätta vid kökbord. Eric? säger Danny. Vad är det? fråga Eric. Imorgon vi ska på middag med min famlij säger Danny. Varför? fråga Eric. För de vill träffa dig säger Danny. Vet de att vi är ihop? fråga Eric. Ja jag har berättat det för dem säger Danny. Jag har inte ens berätta för mina än säger Eric. Du måste säger Danny. Ja jag kom berätta det när jag åka till Helsingborg säger Eric. Det kommer en sms på Dannys mobil och det var Mattias och det stod: Jag o Erik har blivit ihop nu. Okej sms:a Danny tillbaka. Vem var det? fråga Eric. Det var Matte säger Danny. Okej säger Eric. Du måste följer med till Helsingborg för jag måste kunde berätta det för dem säger Eric. Okej jag följer med bara för din skull säger Danny. Tack Danny jag älskar dig säger Eric och pussar honom på munnen. Jag älskar dig också säger Danny. Kan vi kolla lite på tv? fråga Danny. Javisst säger Eric. De gick till soffan och kolla lite på tv. Plötsligt ringa Erics mobil och det var hans skivbolag. Vad vill ni nu? fråga Eric. Du måste vara i studion nu säger dem. Okej chilla jag kommer säger Eric. Vem var det? fråga Danny. Det var mitt skivbolag säger Eric. Vad vill de? fråga Danny. Jag måste gå Danny säger Eric. Okej hej då Eric säger Danny och pussar honom på munnen. Hej då Danny Jag älskar dig säger Eric.  Jag älskar dig också säger Danny. Eric gick utan och går till hans studion. Jaha du är här nu säger dem. Vad vill ni? fråga Eric. Du måste göra nya låtar nu och du ska jobba till 00.00 Eric säger dem. Okej säger Eric. Bra säger dem och gick därifrån. Visst är de jobbig? fråga Eric. Ja velikgan säger han som jobba med Eric. I Erics hem Danny städet Erics hem och lade Erics kläder i trättet. Danny kolla lite på facebook på Erics latpop och ser efter har han nåt bra musik. Han hittar Justin Timberlake och Michael Jackson hans favorit idol. Lyssna på dem under tidan han städet. Han är sjuk trött efter städet. Han går till sängen och tar av sig tröja och byxor och lägga sig. Efter ett par timmar kom Eric hem och han ser ett fint hem som har han. Han gick till sitt sovrum och han såg Danny sover. Han tar av sig tröja bara. han pallar inte tar av sig byxor och lägger sig vid Danny och lägga hand vid Dannys magen. Danny kollar bara vem är det. Det var bara Eric och han gillar när Eric lägga berdvrid honom. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0